loading...
جی فان بروز ترین مرکز تفریحی و سرگرمی
admin jfun بازدید : 168 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (3)
این دختر وبلاگ نویس مشهور سنگاپوری به نام "بان بان" که جدیدترین محصولات آرایشی را در وبلاگش معرفی می کرد ناگهان زندگی اش از رویا به کابوس تبدیل شد.
 
به دعوت یک سالن محصولات آرایشی و زیبایی در سنگاپور مبنی بر معرفی یکی از محصولاتش از "بان بان" خواست تا این کرم زییایی جدید را روی صورت خود امتحان و آن را در وبلاگش معرفی کند.
آخر عاقبت استفاده از هر کرم زیبایی برای این زن (+عکس)

admin jfun بازدید : 160 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

رکورد جالب صید ماهی 200 ساله (+عکس)

 
"هنری لیبمن" چندی پیش توانست ماهی بسیار خاصی را صید کند که رکورد پیرترین ماهی صید شده دنیا را به راحتی می شکند.
 
ماهیگیران هر روز به امید آنکه ماهی تازه صید کنند راهی دریا میشوند، در میان آن ها برخی با دست پر می گردنند و برخی دیگر نمی توانند به اهدافشان برسند و دست خالی بر میگردند. به گزارش تکناز نکته جالب آنجاست که با توجه به شگفتی های دریا، ماهیگیران گاهی به موارد عجیبی دست پیدا می کنند.
این ماهی که در سواحل آلاسکا به دام افتاد، نزدیک به 200 سال عمر داشته و از عمق 500 متری دریا سر بیرون آورده است.

این ماهی نزدیک به 120 سانتی متر طول دارد و وزن آن 20 کیلوگرم نیز است. این ماهیگیر گفت:"ابتدا متوجه سن این ماهی بزرگ نشدم و تنها از صید همچین ماهی بزرگی خوشحال بودم اما در میان راه نگاهی به کتاب راهنمای ماهیگران انداختم و تازه متوجع خاص بودن آن شدم".

تا به این لحظه کارشناسان فراوانی از این ماهی عجیب دیدن کرده اند که برخی از ان ها به خاطر طول بلند این ماهی آن را حتی قدیمی تر و پیرتر میدانند. این ماهیگیر قصد دارد بعد از ثبت رکورد این ماهی را تاکسی درمی کند و برای همیشه نزد خودش نگه دارد.
admin jfun بازدید : 156 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

شما حاظری اینجا تاب بازی کنی ؟! (عکس)

ین بازی گاهی بزرگسالان را نیز تحریک می کند تا کمی در هوای آزاد معلق بوده و خاطرات کودکی را یادآوری کنند. تاب بازی یکی از تفریحات بچگی است که جذابیت خود را دارد.

به گزارش جی فان تاب بازی با همه زیبایی هایی که دارد باید ایمنی هم در کنارش وجود داشته باشد وگرنه حوادث بدی را به وجود خواهد آورد. با این حال آنهایی که به اکوادور سفر می کنند خیلی ایمنی را جدی نمیگیرند و تنها از ترسناک ترین تاب دنیا لذت می برند.

admin jfun بازدید : 175 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
ابراهیم یوشل کله آهنی یک مرد سیگاری ۴۲ ساله اهل کوتایا ترکیه است که اخیرا تصمیم گرفته برای مبارزه با اعتیاد به سیگارش یک قفس فلزی قفل شده را بر سرش بگذارد.
با مرد کله آهنی در ترکیه آشنا شوید !+ تصاویر

admin jfun بازدید : 172 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش جی فان به نقل از ایسنا، قانون به نقل از گل نوشت: این عکس قاعدتا مربوط به دوران مربیگری علی دایی در پرسپولیس است و نشان می‌دهد که بین زنجانی و دایی رابطه خوبی برقرار بوده است؛ دایی که البته خود با شم اقتصادی که دارد، درآمد مالی کم‌نظیرش در فوتبال را چند برابر کرده است.

تخته‌ نرد بازی علی دایی با میلیاردر جنجالی (+ عکس)

admin jfun بازدید : 141 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 پیرمردی 100 ساله سریع ترین دوچرخه سوار جهان شد (عکس)

این پیرمرد فرانسوی سر زنده با 100 سال سن توانست  رکورد سریعترین پیرمرد دوچرخه سوار را از آن خود کرد.این مرد عنوان سریعترین دوچرخه سوار در میان کهنسالان را از آن خود کرد و توانست نام خود را با این عنوان درکتاب گینس به چاپ برساند.او توانست مسیری 100 کیلومتری را با متوسط سرعت 23 کیلومتر در ساعت بپیماید.

admin jfun بازدید : 64 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ در کنفرانس خبری خود مهم‌ترین دستاوردهایش را معرفی کرد، که می‌توان به تبلت ویندوزی ATIV Tab 3 اشاره کرد که برای علاقه‌مندان به ویندوز و طرفداران پر و پا قرص مایکروسافت طراحی شده است.

31 tab تبلت ویندوزی سامسونگ رونمایی شد

admin jfun بازدید : 75 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

آلپاكا ، گونه اي دورگه از تلفيق نژادي لاماها و شتر ها هستند كه زيست بوم آنها در قاره آمريكاي جنوبي است و بدليل داشتن ظرافت خاصي در چهره و موهايشان به حيوانات فشن ملقب هستند.

اصلا عکسو ببین حال کن از یسریا خوشگل ترین خخخ

تصاویر / حيوان فشن


admin jfun بازدید : 51 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سريع‌ترين خودروي الكتريكي جهان

شركت نيسان از نمونه اوليه سريع‌ترين خودروي جهان كه ZEOD RC نام دارد، رونمايي كرد. اين خودرو كه قادر است سرعت خود را به ۳۰۰ كيلومتر بر ساعت برساند، قرار است براي نخستين بار در مسابقات اتومبيل‌راني فرانسه در سال ۲۰۱۴ مورد استفاده قرار گيرد.

admin jfun بازدید : 66 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش جی فان به نقل از سما معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه ورورد اتوبوس‌های سه کابین هیبریدی نقطه عطفی در تاریخ اتوبوسرانی پایتخت و کشور است، گفت: این اتوبوس‌ها ظرفیت جابجایی ۳۰۰ مسافر را دارند و میزان آلایندگی آنها در حد صفر است.
ورود اتوبوس‌های جدید به شهر تهران ! (+ تصاویر)

admin jfun بازدید : 74 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

پرهیجان ترین تله کابین های جهان ! (+  تصاویر )

ذشته از بحث علمی‌، تصور کنید که یک جعبه فلزی معلق به یک سیم، تنها مانع افتادن شما از ارتفاع چندین هزار پایی می‌باشد. انتخاب ترسناک‌ترین تل کابینها از میان صدها یا حتی دها مورد موجود در دنیا کار آسانی‌ نبود ولی‌ با این وجود ما موفق به گلچین کردن چهارده مورد شدیم که تنها صحبت در مورد آنها باعث ایجاد اضطراب ودل‌پیچه میشود.

admin jfun بازدید : 78 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

افتتاح دومین برج بلند ایران در گرگان (+ عکس)

عملیات ساخت این برج از سال ۱۳۸۵ در میدان بسیج شهرستان گرگان مرکز استان گلستان آغاز و در سال ۱۳۹۱ با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد و شامگاه دوشنبه سوم تیر ماه ۱۳۹۲ پس از گذشت حدود یک سال از افتتاح این برج، همزمان با ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) همراه با نور افشانی و جشن به مناسبت این شب فرخنده به بهره‎برداری رسید.

admin jfun بازدید : 71 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

پسر بچه 14 ساله ای با ابتکار جالب خود غوغا کرد (+عکس)

دراین عکس های خیالی مردم به صورت دیجیتالی کوچک شده اند و می توانند به راحتی درون یک قایق کاغذی جا شوند و با هواپیمای کاغذی پرواز کنند.

عکس ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,430
  • بازدید کلی : 11,249
  • کدهای اختصاصی