loading...
جی فان بروز ترین مرکز تفریحی و سرگرمی
admin jfun بازدید : 160 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

رکورد جالب صید ماهی 200 ساله (+عکس)

 
"هنری لیبمن" چندی پیش توانست ماهی بسیار خاصی را صید کند که رکورد پیرترین ماهی صید شده دنیا را به راحتی می شکند.
 
ماهیگیران هر روز به امید آنکه ماهی تازه صید کنند راهی دریا میشوند، در میان آن ها برخی با دست پر می گردنند و برخی دیگر نمی توانند به اهدافشان برسند و دست خالی بر میگردند. به گزارش تکناز نکته جالب آنجاست که با توجه به شگفتی های دریا، ماهیگیران گاهی به موارد عجیبی دست پیدا می کنند.
این ماهی که در سواحل آلاسکا به دام افتاد، نزدیک به 200 سال عمر داشته و از عمق 500 متری دریا سر بیرون آورده است.

این ماهی نزدیک به 120 سانتی متر طول دارد و وزن آن 20 کیلوگرم نیز است. این ماهیگیر گفت:"ابتدا متوجه سن این ماهی بزرگ نشدم و تنها از صید همچین ماهی بزرگی خوشحال بودم اما در میان راه نگاهی به کتاب راهنمای ماهیگران انداختم و تازه متوجع خاص بودن آن شدم".

تا به این لحظه کارشناسان فراوانی از این ماهی عجیب دیدن کرده اند که برخی از ان ها به خاطر طول بلند این ماهی آن را حتی قدیمی تر و پیرتر میدانند. این ماهیگیر قصد دارد بعد از ثبت رکورد این ماهی را تاکسی درمی کند و برای همیشه نزد خودش نگه دارد.
admin jfun بازدید : 155 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 گزارش جی فان به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، به دنبال رفتار شناسی انواع گونه های مارها در جهان ، محققان جانورشناسی رفتار بسیار عجیبی را از مار 5.5 متری و در عین حال سمی آلبینو بیرمانیا مشاهده كردند.

 ماری بانام آلبینو بیرمانیا با انجام یك كار عجیب، تعجب و در عین حال ترس خاصی را در بین جانورشناسان جهان ایجاد كرد.

در آزمایشی ،‌ این مار را در درون یك اتاق در بسته قرار دادند و پس از آن شاهد آن بودند كه این مار با بلند شدن و باز كردن در بسته از اتاق فوق بیرون آمد.

چنین رفتاری تاكنون از جانب مارها دیده نشده بود و این موضوع موجب بروز نگرانی های خاص در بین جانورشناسان شده ،‌ چرا كه آنها از این بابت نگرانند كه در صورت شیوع جمعیت این گونه از مار كنترل عدم آسیب رسانی آنها بسیار دشوار خواهد شد.

این مار عجیب دانشمندان را حیرت زده كرد (+عکس)

admin jfun بازدید : 140 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
این زن 21 ساله فلسطینی به نام "نعمیه" که ساکن شهر غزه در فلسطین است پیش از این دارای ۶ فرزند بود که با به دنیا آوردن ۵ قلوی دیگر، اکنون دارای ۱۱‌فرزند است.

به گزارش تکناز او و همسر که "رعد" نام دارد و  25 ساله است تنها 7 سال از ازدواج آنها می‌گذرد. آنها اکنون صاحب ۱۱ فرزند شده‌اند.
 زن فلسطینی که در 21 سالگی دارای 11 فرزند است (عکس)
admin jfun بازدید : 149 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

ماساژ یکی از انواع رسیدن به ارامش های نسبی همچنین از بین بردن خستگی به کار می رود. بسیاری از افراد هستند که حتی در کلاس های ماساژ شرکت می کنند.
از آنجایی که چین واقعا کشور عجماساژ یکی از انواع رسیدن به ارامش های نسبی همچنین از بین بردن خستگی به کار می رود. بسیاری از افراد هستند که حتی در کلاس های ماساژ شرکت می کنند.

از آنجایی که چین واقعا کشور عجایب است باز هم حرکتی جالب در یکی از شهر های آن به نام “سیچوآن” رخ داده است که تعجب بسیاری را به خود جلب کرده است.ایب است باز هم حرکتی جالب در یکی از شهر های آن به نام “سیچوآن” رخ داده است که تعجب بسیاری را به خود جلب کرده است.

7q7wyms1slgii7wawr6l ماساژ چشم با چاقو!!!!

admin jfun بازدید : 43 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

yan4nv56zs9qhyhug17d درآمد بالای این ولگرد از شغل عجیبش! + عکس

الیل سانتوس پورتوریکویی در ۸ سال گذشته با درآمد پیدا کردن پول، جواهرات و اشیاء دیگر از زیر توری های پیاده رو زندگی خود را گذرانده است. شاید این شغل پر درآمدی به نظر نرسد ولی باید بگوییم بعضی روزها او بیش از ۱۰۰۰ دلار درآمد دارد.
سانتوس ۳۸ ساله در برونکس زندگی می کند اما هر روز هفته را در مناطق پر رفت و آمد نیویورک چرخ می زند و با استفاده از نخ دندان، وزنه و چسب موش چیزهای به درد بخور را از زیر توری ها بیرون می کشد.

admin jfun بازدید : 44 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ چندین محصول جدید خود را معرفی کرد و به زودی نوکیا نیز از گوشی Lumia EOS با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی پرده برداری می‌کند و سونی نیز کنفرانس ویژه‌ای را برای پرده برداری از فبلت ۶٫۴۴ اینچی اکسپریا Z Ultra خود برنامه ریزی کرده است.

حال ال جی نیز که نمی‌خواهد این بازار ارزشمند را از دست بدهد خبر از یک کنفرانس ویژه در شهر نیویورک داده است، کنفرانسی که گفته می‌شود قرار است از جانشین Optimus G در آن پرده برداری شود.

کنفرانس ال جی در تاریخ ۷ آگوست و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. کمپانی‌های مطرح دنیا ترجیح می‌دهند محصولات مهم و استراتژیک خود را در یکی از شهرهای بزرگ امریکا رونمایی کنند. به همین دلیل انتظار می‌رود ال جی نیز قصد معرفی اپتیموس جی بعدی را داشته باشد.
هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

admin jfun بازدید : 51 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

سامسونگ در کنفرانس ویژه خود از محصولات جذاب و دوست داشتنی زیادی پرده برداشت، اما جذاب‌ترین محصول معرفی شده در این کنفرانس، ATIV Q نام داشت، تبلت هیبریدی که سیستم عامل ویندوز ۸ و اندروید را بصورت همزمان اجرا می‌کند و هر وقت اراده کنید به تبلت یا لپ تاپ و یا حالتی بین این دو تبدیل می‌شود.

ادامه مطلب برو خو

admin jfun بازدید : 52 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

انجمن نویسندگان و شاعران فلسطین نیز با انتقاد از رفتار توهین آمیز داوران این جشنواره، گزارش داد، عفاف محمد رجب الحساسنه دختر شاعر فلسطینی که در مرحله چهارم مسابقات بین المللی امیر الشعرا در ابوظبی شرکت کرده بود، موفق به صعود از مرحله نخست شد و به جمع دویست شاعر برتر کشورهای عربی پیوست، ولی در این مرحله هیات داوران شرط باقی ماندن او در رقابت را برداشتن حجاب عنوان کردند که با مخالفت شاعر مواجه شد.

اخراج این خانم از جشنواره بخاطر حجاب اسلامی ! (+عکس)

admin jfun بازدید : 47 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

پرتاب موش" یکی از  جشنواره هایی است که تنها برای شوخی ان را هر ساله اجرا می کنند. اسپانیایی ها در بیشتر شهرها این جشنواره را برگزار کرده و با استفاده از موش های مرده که قبلا فریز شده اند به یکدیگر حمله می کنند.

جشنواره عجیب پرتاب موش در کشور اسپانیا !+ عکس

admin jfun بازدید : 50 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش جی فان این دختر خانم کوچک حتی شیوه زندگی اش نیز مطابق و هم پای میلیونرها است و نوع غذاها ، لباس ها و کفش هایش همگی بسیار گران قیمت هستند.

ایزابلا بارت در سن شش سالگی بخاطر عنوان ملکه زیبایی کوچک، حضور در تلویزیون و خط تولید جواهرات و لوازم آرایش انحصاری خود، تبدیل به یک میلیونر تمام عیار شده است.
ملکه زیبایی 6 ساله که میلیونر شد ! ( + تصاویر )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,443
  • بازدید کلی : 11,262
  • کدهای اختصاصی